vrijdag 28 januari 2011

Shoppen.

Er zijn dagen dat ik helemaal niet zo veel beleef. Vandaag was zo'n dag. En dus had ik tijd voor andere dingen. Winkelen. Ik heb vanmiddag gewinkeld. Nu heb ik daar een hekel aan, maar ik heb vandaag in 2 uur tijd een heleboel winkels bezocht. Beetje onwennig schuifelde ik door de gangpaden heen, verlekkerd naar een prachtige vitrinekast kijkend die vast zo mooi in mijn huis zou passen, grappige woonaccessoires gezien, weer naar nieuwe schoenen gekeken, maar ik heb 2 weken geleden al 3 nieuwe paren ons huis binnengesmokkeld, en ik kan ze niet meer kwijt....kleine cadeautjes gekocht voor mijn kinderen, getwijfeld of ik die kledingwinkel binnen zou stappen waar ze echt geweldige kleding hebben, maar het toch niet gedaan, misschien de volgende keer. Want dat er een volgende keer komt weet ik na vanmiddag zeker. Smaakt naar meer. Paar uur winkelen zonder achter weggelopen kinderen te hoeven jagen en luiers te moeten verschonen op de meest achterlijke plaatsen. Nu alleen nog even een geldbron aanboren zodat ik mijn shoptic kan bekostigen.

1 opmerking:

  1. Ik heb niet al die verhalen gelezen (want dat is me nu even teveel haha) Maar word wel tijd voor reacties en volgers..
    En winkelen, hou ik helemaal niet van *kuch*
    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen