zaterdag 26 februari 2011

Give Away van Chez moi.


Een hele mooie give away. Even puzzelen hoe ik het in vredesnaam op mijn blogpagina krijg, maar het is me aardig gelukt. Een give away waar je heel wat voor moet doen, en dan maak je kans op een cadeautje. Geweldig toch? Een van bovenstaande cadeautjes. te mooi om uit te pakken zijn ze eigenlijk, maar aan het eind wint de nieuwsgierigheid het toch wel. Dat is de aard van het beestje. Nieuwsgierig naar andere mensen, naar verrasingen. Mijn man en kinderen weten ook al: we gaan niet tegen mamma zeggen dat we een cadeau voor haar gekocht hebben, want daar kan ik niet tegen, ik wil eigenlijk meteen weten wat het dan is. Helemaal niet leuk voor man en kinderen, maar ik heb geen geduld om te wachten tot ik jarig ben. Man en dochter kunnen dat wel. Wachten tot hun verjaardag en dan mogen ze eindelijk dat pakje openmaken wat al een hele tijd op de kast op ze ligt te wachten. Ik zou het al lang open hebben gemaakt om stiekem even te gluren en dan weer heel vorzichtig dichtmaken. Gemeen he? Tegenwoordig kopen man en kinderen ook geen cadeaus meer voor me. Eigen schuld dikke bult. Maar met deze give away staat me maar 1 ding te doen: wachten. Wachten of ik heel misschien 1 van de pakjes gewonnen heb. En ik kan ze dus helemaal niet alvast open maken. Best wel spannend dus. Op afstand ligt er een prachtig ingepakt pakje te wachten. Misschien wel op mij. Ik ben benieuwd. Maar er rest mij maar 1 ding. Rustig afwachten.


Vragenlijst:

  1. Wat is het belangrijkste in je leven buiten je kinderen man/vrouw en huisdieren?  Lekker cliche, maar dat is mijn gezondheid. In mijn omgeving en ook bij mezelf trouwens dat het leven in 1 keer zomaar afgelopen of omgekeerd kan zijn.
  2. Wat is je favoriete tv programma? Kijk eigenlijk bijna geen tv, maar een detective of een woonprogramma dan maar.
  3. Wat is je lievelingskleur? Grijs. En oranje. Maar ik ben kleurenblind, dus ik zie de kleuren een beetje anders.
  4. Omschrijf je stijl , van je huis en van jezelf (kleding en zo) Hip, modern met een klassieke twist.
  5. Wat zijn je drie plus en je drie minpunten 3 pluspunten? Ik wil altijd iedereen helpen, maar daar kom ik dan soms mee in de problemen, omdat ik natuurlijk nooit al het leed van de wereld kan oplossen. Ik onderneem leuke dingen met mijn kinderen, lekker buiten studderen, cakes en broden bakken, hutten bouwen. Een derde pluspunt weet ik eigenlijk niet. Minpunten: Ik ben ongedurig, als ik iets wil, dan moet het NU gebeuren. Ik kan niet tegen onrecht. (Is dat eigenlijk wel een minpunt) en ik vergeet altijd alle namen. Zelfs soms van familieleden, is er opeens iemand met een andere vrouw getrouwd. Maar dat vinden andere mensen dan weer grappig. Vooral als ze zien hoe rood ik na zo'n blunder word.
  6. Wat vind je het belangrijkste in een vriendschap? Vertrouwen.
  7. En als je jezelf met een dier moet vergelijken welk dier is dat dan ? Een vogel. genietend door het leven fladderen.
  8. Hoe heten mijn drie webwinkels ? Tutze home/Tutze/Tuttemerull.
  9. Welk item is je absolute favoriet in een van de drie webwinkels Ketting puur roze voor kids. geweldig voormijn dochter.
  10. Wat is je favoriete quote / spreuk/ gezegde ?Antligen hemma. Of Carpe diem. Pluk de dag. Want het kan zomaar over zijn. Weer een cliche antwoord, maar zo waar.
Oef. Gelukt. En nu maar afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten