maandag 21 maart 2011

Give away.

Een aantal weken geleden heb ik meegedaan aan een Give Away. Eigenlijk zonder ook maar enigszins het idee te hebben dat ik daadwerkelijk kans zou maken om te winnen.Uiteraard had ik een kans, want als je meedoet heb je een kans om te winnen, maar ik heb werkelijk nog nooit iets gewonnen. Oke, ik heb 3 prachtige stuiterbalkinderen, maar tot zover mijn geluk. Als ik dit zo lees, denk ik net als u: ik heb mijn geluk opgebruikt met mijn kinderen. Maar nee, vorige week kreeg ik een bericht dat ik de Give Away had gewonnen. En een paar dagen later ontving ik een pakje per post. En ik heb hem laten liggen tot mijn dochter uit school kwam. Voorzienigheid. Want in het pakje zat een hele mooie ketting voor mij en nog een pakje voor mijn dochter. Een prachtige ketting. Mijn dochter straalde van geluk. Afgelopen weekeinde gingen wij een paar dagen weg en mijn dochter nam 2 dingen mee: haar pop en haar nieuwe ketting.
Namens mijn dochter: super bedankt!!!!!

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar weer, toch nog gewonnen. Maar leuk dat je dochter er ook zo blij mee was.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen