dinsdag 31 mei 2011

Specht.

Ik blijf jullie vermoeien met jubel verhalen over de flora en fauna van mijn tuin. Vorig jaar hadden we een specht in onze tuin, maar hij was te slim om op de foto gezet te worden. (Of wij te dom) Gister hoorden we opeens weer het typische spechten geluid. En ja!!! Op de sliert dop pinda's hing hij prinsheerlijk ondersteboven te eten. Echtgenoot is tussen de hagen door gekropen en toen hij vlakbij was: Flits. Een foto! we hebben een Foto!
Hmmm, slecht te zien. Jullie moeten even een bril opzetten. Maar hij hangt onder de pinda's.


2 opmerkingen:

  1. Prachtig plaatje. Geweldig dat het gelukt is om een foto te nemen.
    Je verveelt mij in ieder geval niet met je fauna verhalen hoor. Ik geniet hier echt van.

    De winkel Verrassend Goed! is donderdag a.s. hemelvaartsdag gesloten.

    Ik hoop je een andere keer te mogen begroeten.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Anna Marie,
    Ja, leuk zijn ze he?!! En bijzonder mooi ook. Je verveelt mij ook absoluut niet met flora en fauna verhalen, integendeel. Ja, wij zijn goed aangekomen trouwens. Wel problemen met water (zie blog) maar inmiddels is dat een uur geleden opgelost. HOERA!!! Wat is douchen toch heerlijk als dat twee avonden niet kon!! Verwend zijn we.
    lieve groetjes van
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen